27 Temmuz 2016 Çarşamba

İzledim: Septembers of Shiraz

SEPTEMBERS OF SHIRAZ (ŞİRAZ'IN EYLÜLLERİ)




Dalia Sofer'ın kendi hayatından esinlenerek yazdığı, Humeyni devriminde yahudi bir ailenin başından geçen olayları anlatan romanından uyarlanmış bir film.
Gerçek olayları anlatan filmler her zaman favorimdir.
Başrollerinde beğendiğim aktörlerden Adrian Brody ve Salma Hayek var.

Filmin çok net gösterdiği en önemli şey gücün kimin eline geçerse geçsin insanları nasıl değiştirdiği.
Çok benzerlikler gördüm bu filmde...

Neyse yorumu uzatmıyorum, bence izlemelisiniz.
Fragmanı altta...


8 yorum:

  1. Güzel bir filme benziyor, Adrien Brody filmlerini de severim. İzlemem lazım :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir filme benziyor, Adrien Brody filmlerini de severim. İzlemem lazım :)

    YanıtlaSil
  3. yorumunuz ilgimi çekti mutlaka bakacağım bu filme, teşekkürler sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Salma Hayek varsa kaliteli bir yapımdır

    YanıtlaSil
  5. tavsiyenin üzerine izledim ve beğendim. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. İzleyelim , önerdiğinize göre zaman kaybı değildir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten iyi film, umarım beğenirsiniz

      Sil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.