11 Mayıs 2014 Pazar

HC complex ve şampuan ile saç uzatma kürü


7/4/2014
Biliyorsunuz, kısa süre önce HC ile düzenlediğimiz çekilişle bir izleyicime HC Complex ve şampuan hediye etmiştim. Yorumlarını merakla bekliyorum:)
 Firma bana da denemem için aynı ürünleri yollamıştı, ilk çekilişime verdikleri destekten ve hediyeleri hızlıca sorunsuz göndermelerinden dolayı müteşekkirim.
Ben de vefa borcu olarak HC ürünlerini bitene kadar deneyimlemeye ve yorumlamaya karar verdim.

HC Complex yağı haftada 2 kez kullanacağım, şampuanı da her banyoda (haftada 3 kez). Ayrıca kremini daha önce almıştım, onu da kullanıyorum. Bu süre zarfında da yorumlarımı  ekleyeceğim bu yazının altına...
Bu küre başlamadan hemen önce saçımı boyadım, böylece diplerden uzama hızını gözlemleyebileceğim.

Bu arada Bodrum gümbürdemeye devam ediyor, bugün resmen yer zıpladı, sadece 3.8 ile, derinlik çok az olduğundan sanırım.
Ama kızıyorum, çünkü İstanbul böyle bir aydır sallanıyor olsa bütün deprem uzmanları açıklama yapardı, Bodrum da olunca kimseden ses yok, birileri bir açıklama yapsa da bilgilensek, içimiz rahatlasa ya da korksak:))

GÜNCELLEME
Nisanın başında kullanmaya başladım, saçımdaki etkilerinden memnunum şimdilik, yağ bakımından sonra saçım yumuşacık oluyor.
Krem kullanmama gerek kalmıyor, ama gene de sinamekinin sebep olduğu kuruluğu gidermek için az da olsa krem sürüyorum.
Şampuanın kokusu çok hafif, hoş bir koku, İlk yıkamada fazla köpürmese de, ikinci şampuanlamada löpürüyor.
Yorumlarım bu yazının altında devam edecek...


GÜNCELLEME
10-mayıs-2014
Küre başladıktan tam bir ay sonra dipten gelen saçımı ölçtüm, 2.3 cm uzama vardı, bence bu çok iyi, çünkü saçlarım çok yavaş uzuyor.
Haftada 2 kez HC Complex yağı sürüp 2 saat bekleyip, HC şampuan ve kremle yıkadım.
Mayısın ilk gününden itibaren haftada bire düşürdüm, işim çok yoğun ve gece geç geliyorum eve, vakit kalmıyor.
Saçlarımın kuru hali gitti, daha bir parlıyorlar sanki. Normalde haftada bir yıkasam olurdu, o denli kuruydu saçım, şimdi 2 günde bir yıkamazsam yağlı hissediyorum.
Yağın yarısından biraz fazlası bitti, sanırım bu ay sonu tamamen bitmiş olur.
Özellikle şampuan ve kremden çok memnun kaldım, diğer bitkisel içerikli şampuanlar gibi değil, köpürüyor ve hoş bir kokusu var.

Sevgiyle kalın efeeeem...


İnstagram'da takip etmek için TIK TIK
Bloglovin'den izlemek için TIK TIK
Facebook'ta takip etmek için TIK TIK  ve TIK TIK
Twitter'da takip etmek için TIK TIK
Google+'da takip etmek için TIK TIK



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.