9 Mart 2014 Pazar

Wishlist 2014

2014 Wishlistim hazır:)
Pek ucuz ürünler seçtim, hahaha:)))

Valla artık sayısal mı çıkar nolur bilmem ama isterem de isterem:))



Perricone MD , antiaging ürünlerinin muhteşemliğini duydum ve rüyalarıma girmeye başladı:)
High Potency Evening Repair
Neuropeptide Eye Contour
The Cold Plasma Face & Eyes Duo
Nutritive Cleanser


Bobbi Brown corrector ve concealer, meraktan çatlayacağım, mutlaka denenmeli



Bunlar listemin en ucuzları, Essence nail art damga seti ve duo stylist, ama gel gör ki kerbela Bodrum da yok işte yok...


Bu bebeğin Alaska rengini denedim ve kapatışına hasta oldum, bana gel bebeğim:) Nars Radiant Tinted Moisturizer


Bir de bu fırça elbette:) Yanında starter set'te olursa tadından yenmez:)



Bu listede en çok istediğim Perricone MD'ler ve Nars renkli nemlendirici...

Bak fikrim geldi, Perricone MD için mükemmel kobay olurum ki bennnn:)

Sevgili Evren, bak uzun zamandır alışveriş diyetindeyim efendi efendi, görevimi yerine getirdim, sıra sende:)

Hayalden kim ölmüş:) Hem belli mi olur, bu sene belki bol bol resim siparişi alırım ya da önüme bir senaryo geliverir:)

Sevgiyle kalın e miii:)


SATIŞ BLOGUMA GÖZ ATTINIZ MI? TIK TIK


Bloglovin'den izlemek için TIK TIK

Facebook'ta takip etmek için TIK TIK  ve TIK TIK
Twitter'da takip etmek için TIK TIK

Google+'da takip etmek için TIK TIK


1 yorum:

  1. Hepsi çok alınası şeyler ablacım.
    Bobbi Brown corrector ve concealer kiti Elca'da 65tl idi.Keşke alsaymışım :(

    YanıtlaSil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.