7 Mart 2014 Cuma

Konuk Yazar-İğne kutusu

Eveeet, ilk konuk yazarımla karşınızdayım. İğne kutusu...



Merhaba arkadaşlar öncelikle kendimi tanıtmak isterim. Ben 08/07/1981 İzmir  doğumluyum. Şu an özel sektörde yönetici olarak çalışmaktayım.

Anadolu Üniversitesi İşletme Bölümü mezunuyum, ayrıca meslek lisesi okuduğumdan dolayı elektrik teknisyeniyim, şuanda da Anadolu Üniversitesi Perakendecilik Bölümünü okumaktayım.

İzmir de yaşıyorum ve yaşadığım şehre aşığım, herkes memleketini sever anlatır ama ben size İzmir'i anlatmam, çünkü İzmir anlatılmaz sadece yaşanır.

Arkadaşlar herkes kendince bir şeyler başarmayı yapmayı sever bende bundan yola çıkarak kendin yap , kendin tasarla , kendin yenile  şeklinde bir blog sitesi kurmayı düşündüm.
Eski eşyaları yenilemeyi, farklı tasarımlar yapmayı, yeni fikirlerle işe yaramayan eşyalardan güzel şeyler yaratmayı seven birisiyim.
Sabit bir şey üstüne değil, takı tasarımından tutunda moda ya eski ev eşyasını yenilemeye, kartondan abajur yapmaya kadar farklı dallarda ve konularda paylaşımlarda bulunuyorum .Sizde ben gibi bu konulara meraklıysanız sizleri de bloguma beklerim.

Blog adresim www.ignekutusu.blogspot.com

Ayrıca bize böyle bir fırsat tanıdığı ve blogunda konuk ettiği için Belgin Hanıma çok teşekkür ederim.

Gelelim konuk yazarlık için seçtiğim yazıma:



Merhaba arkadaşlar çok basit her evde bulunabilecek malzemelerden çok güzel bir abajur yapalım.

Malzemeler: Su şişesi, 5 litrelik olursa daha iyi olur, plastik kaşıklar, silikon tabancası, maket bıçağı, duy, ampul, ve kablo aksamı

1. Öncelikle plastik kaşıklarımızı resimdeki gibi dibinden kesiyoruz.
2. Su şişemizin en alt yani taban kısmını maket bıçağı yardımı ile kesiyoruz.
3. Kestiğimiz kaşıkları su şişemizin en alt kısmından resimde göründüğü gibi yapıştırıyoruz.
4. Kaşıkları iç içe yapıştırarak bir yuvarlak oluşturuyoruz.
5.  Bu hazırladığımız yuvarlak kısmı şişemizin ağız kısmına resimdeki gibi yapıştırıyoruz ve duy kablo aksamını takıyoruz avizemiz hazır :)

Basit malzemelerden şık objelere dönüşüm siz kendi zevkinize göre boyayabilir daha farklı tasarımlarda yapabilirsiniz.

İlk konuk yazarıma çok teşekkür ediyorum. Blogunda kendiniz yapabileceğiniz pek çok örnek var, bayılırım böyle şeylere, takibe aldım hemen. Netten araştırıp yayınlıyor.
Mesela şunlar pek hoş:
Buna bayıldım, yapacağım
Ağaç dallarından duvar süsü

Bu da harika...
eski kazaktan bot

Yeni blogger arkadaşımıza teşekkür ediyor, blogunun başarılı olmasını diliyorum. Sizlere de okuduğunuz için teşekkür ediyorum. Bundan sonra her cuma bir konuk yazar ağırlayacağım.

Bu arada soranlara, Zeynep Eronat röportajım, Zeynep'in sette çok yoğun çalışmasından dolayı gecikti, ilk fırsatta cevaplayacak soruları.

Sevgiyle kalın e mi:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.