8 Mart 2014 Cumartesi

HC Complex ve Şampuan çekiliş sonucu



Dün gece sabaha kadar çekiliş listesinin kontrollerini gerçekleştirdim.
Gene kızdım, strese girdim:)
Birden fazla katıldığınızda farkedilmeyeceğini mi düşünüyorsunuz?
Ya da sizce biz şartları öylesine mi koyuyoruz?
Bazılarının gerçekten bilmediği için linkleri yanlış yazdığını farkettim, ama listeden çıkarmak zorundaydım, kendilerine cevapta yazdım ama  geri dönmediler.

Bundan sonraki ilk yazım çekilişe nasıl katılınır olacak:)

Çekiliş için açılan bloglara da karşıyım, ama onları çıkarmadım, çünkü en azından çaba gösterip paylaşmışlar.

Neyse çok dert yandım gelelim çekilişin sonucuna:
105 yorumdan sadece 76 kişi şartları doğru yerine getirmiş, random.org ile yaptığım çekiliş sonucuuuuuuummm




Beti M
Tebrikler...
3 gün içinde bana iletişim bilgilerini göndermen gerekiyor, mail de atıyorum şimdi sana, sevgiler
Güle güle kullan:)

Sayfamdan ayrılmayın, yeni ve değişik bir çekiliş gelecek :)




4 yorum:

  1. bana hiç çekiliş çıkmadığı için katılmamıştım :D

    YanıtlaSil
  2. Şanslı arkadaşı tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  3. iki alttada ben varmışım bak tüh :D
    güle güle kullansın kazanan arkadaşımız .

    YanıtlaSil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.