6 Mart 2014 Perşembe

Bodrum'da sevdiğim mekanlar-2

Yarın full resim çalışacağım, yetiştirmem gereken bir portre siparişim var, bu yüzden yarının yazısını şimdiden ekliyorum, keyifli okumalar:)

Bodrum'da sevdiğim yerleri tanıtmaya devam, aslında sevmediğim yeri yok düşündüm de:)


Kule Rock bar, zaman zaman düzenlenen canlı müzik performansları, konserler, çalan müziğin kalitesi, fiyatta nispeten uygunluk bu mekanı sevilir yapıyor. Daha çok gençler gidiyor, ama bizim gibi iyi müzik sevdalıları da eksik değil:)



Mahfel kafe... Sanırım 4-5 sene kadar önce Bodrum'un en eski mekanlarından Baraz Otel, ani bir yangında çok hasar gördü. Epey üzülmüştüm o zaman, sonra yıkıldı, ben ağladım:))) Ve yerine bu kafe yapıldı. Alan açıldı epey aslında, ama işte eskiler gidince de üzülüyor insan. Her neyse, mekan olarak tüm Bodrum'a hakim ve denize sıdır:) Yazın plajı da var, ve beğeniliyor, ben henüz gitmedim.



Kumbahçe sahili... Yazın pek uğramasam da (çok kalabalık oluyor), sonbahardan ilkbahara kadar olan zamanda yürümeye, oturup bir şeyler içmeye, denizin sesini dinlemeye bayılıyorum. Yazın da evde çok bunalırsam iki adımda inip denize girip çıkıyorum. Ya da yürüyüş sırasında terlersem, genelde içimde hep mayo oluyor yazın, hemen girip çıkıyorum denize:) Biliyorum çok uyuzum, sizi sinir ediyorum, ama burda yaşam böyle napiim:)





Açıldığından beri en sevdiğim mekanlardan Leman Kültür... Hele o esprili menülerine bayılıyorum. Fiyatlar uygun, manzara muhteşem, her şeyi güzel, mutlaka uğrayın...


Berk Balık... Bodrum'un en meşhur mekanlarından biri, Halikarnas'a giderken solda. Meyhane, mezeleri, balığı güzeldir. Ama bu yaz kazık attılar, çok sinirlendim, şimdilik küsüz:)


Mavi... Bodrum'un en eski mekanlarından, minnacık bir yer, ama sorun değil, akşamları canlı performans başlayınca sokakta elinizde içki takılabiliyorsunuz:) Kesinlikle uğrayın...


Orfoz... Deniz ürünleri üzerine bir restaurant. Çok lezzetli, kışın kapanmış, sanırım yaza tekrar açar. Halikarnas'ın karşısında...


Bu mağazadaki kıyafetleri seviyorum, ama ne komik, adına hiç dikkat etmemişim:) Fiyatlar pekte ucuz değil, ama farklı modeller var. Benim meşhur "sayısal çıkınca indiricem" listemdeki mağazalardan biri:))

Bugünlük bu kadar, sevgiyle kalın e mi:)

Not: Bu mağazalara gidip beğendiklerimle bir fotoğraf ya da video çekimi yapmak niyetindeyim, hatta genel olarak Bodrum'da gidilmesi gereken mekanlara giderek videoya çekmek... Ama gel gör ki bünye tembel, yaparız bir ara:)



SATIŞ BLOGUMA GÖZ ATTINIZ MI? TIK TIK
Konuk Yazar olmak için TIK TIK


Bloglovin'den izlemek için TIK TIK
Facebook'ta takip etmek için TIK TIK  ve TIK TIK
Twitter'da takip etmek için TIK TIK
Google+'da takip etmek için TIK TIK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.