10 Şubat 2014 Pazartesi

Organix biotin&collagen shampoo


Organix biotin&collagen şampuanımı Miskin Kek blogunun çekilişinde kazanmıştım. 1 aydır kullanıyorum, artık yorumlama zamanım gelmiş:)


Önce şampuan hakkında bilgilenelim:


Gördüğünüz gibi paraben yok- sulfat yok, hayvanlar üzerinde deney yok, kutuları bile geri dönüşüme uygun...

Benim görüşüm:
En başta içerikten 10 üzerinden 10 veriyorum:)
İlk kez Organix ürünü kullanıyorum, ama uzun zamandır Otacı kullanıyordum, yani saçım alışık sulfatsız ürünlere... Genelde doğal içerikli ürünlerde köpürmeme sorunu yaşanır ki bende de köpürmeyince temizlenemiyorum hissi vardır,  ama bu şampuan misler gibi köpürüyor
Kokusuna bayılıyorum.
Şampuan sıvı değil, jel gibi bir kıvamda, dolayısıyla çok alıp harcama derdi yok, azıcık ürün tüm saça yetiyor zaten.
Saçlarım yumuşacık oluyor, ama benim saçlarım epey kısa malumunuz. Bazı arkadaşlar yıkadıktan sonra saçlarının sertleştiğini ama bunu da saç kremiyle çözdüklerini ve bir süre sonra saçlarının alıştığını söylemiş.
Saçı uzatıyor, evet kesinlikle uzatıyor...
Saçı dolgunlaştırıyor, ve kolay şekil almasını sağlıyor.

Sonuç:
Ben bu şampuana BA-YIL-DIM... Kesinlikle bittikçe alacağım bir ürün, içeriği de temiz, daha ne olsun:) Gerçi diğer şampuanlarını da merak ediyorum Organix'in, hepsi birbirinden cezbedici duruyor.
Nerde bulabilirsiniz?
Eczanelerde satılıyor. 
Online satan pek çok site var, sorun google amcaya, göstersin:)

SATIŞ BLOGUMA GÖZ ATTINIZ MI? TIK TIK


Bloglovin'den izlemek için TIK TIK
Facebook'ta takip etmek için TIK TIK  ve TIK TIK
Twitter'da takip etmek için TIK TIK
Google+'da takip etmek için TIK TIK


4 yorum:

  1. Saçları yumuşatıyorsa muhakkak denemeliyim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçın cinsine göre değişir elbette, bir de organik şampuan daha önce kullanmadıysan ilk başta farklı gelebilir, zamanla alışınca yumuşuyor saç:) ben çoık sevdim Organix'i valla, diğer çeşitlerinde de gözüm kaldı:)))

      Sil
  2. bir numaralı şampuanımdır kendisi ....

    bende beklerim : http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.