28 Şubat 2014 Cuma

Loreal Inoa Supreme 9.31


Fotoğraf netten, akıllı bıdık ben atmışım kutuyu:)

Saçlarımı boyatmayacağım desem de yoğun beyazlara dayanamayınca boyaya döndüm. Hiç değilse amonyaksız olsun araştırmalarım beni Loreal Inoa amonyaksız boyaya götürdü, biraz daha araştırınca gördüm ki Inoa supreme diye bir marka çıkarmış, yoğun beyazı olanlar için.




Saç boyayanlar bilir, ara renk istiyorsanız, mesela 8.31-9.02 gibi ve de beyazınız çoksa mutlaka ana renkten, yani ara renginiz 8.31 ise 8 numaradan destek almalısınız. Bu da ekstra masraf ve uğraşı demek.
Oysa Inoa Supreme boyada böyle bir şeye gerek yok, yoğun beyazlar için hazırlanmış bir boya çünkü, sadece %20'lik oksidanla kullanılıyor (beyazları kapaması için sanırım).

Inoa kullananların yorumları da hep yorumlu olunca renk katalogundan saç dibime yakın olan 9.31 rengini seçtim. Saçlarım aslında 8 tonlarında, ama biliyordum ki %20'lik oksidanla boyayınca bir ton koyu olması kaçınılmaz. Ben de bir numara açığını aldım bu yüzden.
Renk şöyle katalogda:



Boya ile oksidan eşit oranda, metal olmayan bir kapta karıştırılıyor. Boya 60 gram olduğundan aynı ölçüde oksidanı üzerine ekledim. Oksidanı diğer boyalar gibi sıvı değil, krem kıvamında. 
Dolayısıyla boyayı sürerken sağa sola sıçrama sorunu yaşamıyorsunuz, ben batırırdım daha önce banyoyu:) Sanırsınız saçı değil banyoyu boyamaya girişmişim:)

Ve hiç rahatsız edici koku yok, hatta hiç koku yok.
Normalde kafa derimde yanma olurdu boyarken, hiç rahatsızlık hissetmedim.

Bekleme süresi 30-35 dakika. Sonrasında önce ılık suyla iyice akıtıp tek bir şampuan yaptım. Keşke biraz kremde sürseymişim, diğer boyalarda olduğu gibi fazla olmasa da biraz sertleşme oldu saçımda, ama dediğim gibi bir sonraki yıkamada kalmayacağını düşünüyorum.

Renk tam istediğim gibi bal rengi oldu, çok memnun kaldım bu boyadan.

Tek kusuru oksidanı sadece 1000 gramlık satılıyor, bense boyada 60 gram kullanacağım. O kadar uzun süre durursa oksidan bozulur mu bilemedim. Kuaföre sormalı...
Ya da götürüp kuaföre vereceğim ve her ay 60 gram alacağım:))))
Demokrasilerde çareler tükenmez.

Sonuç olarak koku rahatsızlığı yaşamadan, kafa derisinde herhangi bir irritasyon yaşamadan ve tam istediğim tonda tutturdum saçımı.
Ve en önemlisi yarım saatte tüm beyazlarım kapandı.

Bundan sonra yola Inoa ile devam:)

Merak edenler için saçımın boyadan önceki(üstte) ve sonraki (altta) hali






Görüldüğü üzere saç rengime yakın bir renk, ama kızıllığı da aldı, daha doğal oldu sanki, sevdim, bu arada farkettim de saçım baya uzamış:) Sağolasın sinameki ve Dax super gro:)


Alttaki resimde gördüğünüz gibi oksidan dev boyutta:)


Sevgiyle kalın e mi:))))))


Çekilişime katılmadıysanız sizi buraya alalım:)

SATIŞ BLOGUMA GÖZ ATTINIZ MI? TIK TIK


Bloglovin'den izlemek için TIK TIK
Facebook'ta takip etmek için TIK TIK  ve TIK TIK
Twitter'da takip etmek için TIK TIK
Google+'da takip etmek için TIK TIK




15 yorum:

  1. Ne zamandır anneme inoa alma düşüncesindeydim bende ^^

    YanıtlaSil
  2. canım kesinlikle inoa supreme derim, annemi kaybettikten sonra saç diplerimden beyaz fışkırdı resmeni ve bu boya yarım saatte hepsini yok etti, inanamadım, hem de yıpratmadan

    YanıtlaSil
  3. Merhaba belgin hanım, bu boya ile post şampuan kullanmak ve ısı uygulamak gerektiğini söylüyorlar. bu uygulamaları yaptınız mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. post şampuan kullanıyorum ama ısıya gerek yok

      Sil
  4. Belgln hanim merhaba. Evet 100 mg fazla biraz oksidan icin ama sisenin uzerinde acildiktan itibaren 18 ay yaziyor, yani 1,5 sene boyunca kullanirsiniz, 1000/60=16 küsür kere boyarsanız 1,5 senede bu da mantıklı; yani kuaföre vermenize gerek kalmaz :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullandım çoktan, ama hala var:) bu kadar süre kalması da ne kadar sağlıklı onu bilemedim :)

      Sil
  5. Inoa supreme saç boyasını nerden alıyorsunuz,kuaför toptancilarinda bile yok

    YanıtlaSil
  6. Inoa supreme saç boyasını nerden alıyorsunuz,kuaför toptancilarinda bile yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben tüm saç ürünlerimi sachane.com dan alıyorum güvenilirdir

      Sil
  7. POST ŞAMPUANDA HANGISINI TAVSIYE EDERSİNİZ

    YanıtlaSil
  8. Meraba bu boyayı bende kullanmak istiyorum ama kendi şampuanı yerine normal bir şampuan kullansak sorun oluyor mu
    Bir de sürerken normal boyalar dışında yapmamız gereken bisey var mi

    YanıtlaSil
  9. Meraba bu boyayı bende kullanmak istiyorum ama kendi şampuanı yerine normal bir şampuan kullansak sorun oluyor mu
    Bir de sürerken normal boyalar dışında yapmamız gereken bisey var mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normal boyalar gibi boyayabilirsiniz, yağ bazlı olduğu için kendi şampuanı şart deniyor, ama farklı şampuanla da olur bence

      Sil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.