4 Ekim 2013 Cuma

tatil günü alışverişi

Bugün eşimin izin günüydü, AVM pek sevmem ama hava çok soğuk olunca yeni açılan Avenue'ye gidelim dedik. Önce Oasis'teki Watsons'a uğrandı tabii, bir gün uğramazsam çalışanlar endişeleniyor da:)))))

Sabunluklar gelmiş, çok ucuz ve şeker, 2.99 bayıldım ve aldım





Bir de kadınlar için traş makinesi vardı, pilli, 20 liraydı, pilli olması da avantaj, zira duşta da kullanılabiliyor, alıverdim:)


Avenue gitmeye değecek bir yer değilmiş, nasıl saçma bir yapı olmuş, her tarafı açık, dolayısıyla kışın donarsın, yazında pişersin:) Bir daha adımımı atacağımı sanmıyorum, dönüşte Migros alışverişimizi yaptık, Palmolive duş jelinde indirim olduğunu görünce eşimin alaylı kahkahaları eşliğinde vanilyalı ve çileklisini kapıverdim:) Bu aralar kokulu her şeyi çok seviyorum nedense:) 3.95 idi fiyatı


En son pazara uğrandı ve müjdeeeeee, siyah turp çıkmış, 2 demet alıverdim hemen, saç uzatma kürüm için, yazısı burda


Şimdi de palamut keyfi yapacağız:) Güzel bir gündü ama motorsikletle gezdiğimiz için donduuuum, Bodrum çok soğukkkk



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.