25 Ekim 2013 Cuma

Lila Kutu Ekim

Sonunda benim de bir Lila kutum oldu, ama hayalkırıklığına uğramadım desem yalan olur.
Genelde testerlar var, işime yarayacak bir tek rimel, saç desen yok, napayım şampuanı, deniz tuzlu spreyi:) Cilt özelliklerimi sitede belirttiğim halde cildime uygun olmayan tester gelmiş, yani özetle kullanacağım sadece rimel var.
Çok ta şikayet etmeyeyim, en azından bir rimelim oldu:)
Kadın parfümünün kokusunu hiç sevmedim, erkek parfümünü eşime devrettim, ilk sıktığında çok ağır koku dedi, akşam gelsin fikirleri alınacak elbette:)
Sürprizleri seviyorum, ama bloggerlar hemen paylaştığından işin sürprizi de kalmadı açıkçası:)
Gelecek ay paylaşılanlara bakmayacağım, tabii dayanabilirsem:)
Sizi Lila kutu ile başbaşa bırakayım, kutunun hazırlanışına bayıldım, bir de minik gül eklemişler, çok zarifti doğrusu. Umarım kasım ayında daha işime yarar şeyler olur, mesela PCO maske gibi:)






DOĞUMGÜNÜMÜ DE UNUTMAMIŞLAR:) AMA UFAK BİR HEDİYE BEKLERDİM DOĞRUSU



1 yorum:

  1. merhaba, evet benimde en sevindiğim ürün maskara oldu, doğrusu parfümün kokusu pek bana göre değildi :(

    YanıtlaSil

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.