20 Eylül 2013 Cuma

Severek kullandığım ürünler

Baktım tüm bloglarda kullanılan ürünler yazılıyor, doğrusu bu postlara bayılıyorum, özellikle saç ile ilgili olanlara (bkz: anne kaybı ve depresyon yazım)

Bu saç işine neden sardım bilmiyorum, bir gece kendimi rüyamda kel gördüm ve o günden sonra iflah olmadım:)
Aşağıda memnun kaldığım ve bitirmek üzere olduğum ürünler var, umarım sizler de faydalanırsınız:




BC acil kurtarma saç maskesi, kırık uç kremi ve şampuanı(burda yok çünkü bitirdim).
Çok memnun kaldım, taranmakta zorlanan saçlarım kendine geldi, yumuşacık yapıyor. 


Kerastase Elixir yağ,inanılmaz bir yağ, 2 damlası tüm saça yetiyor,hem mis gibi kokuyor hem yumuşacık yapıyor, zaten bitirmişim, dibinde kalana kıyamıyorum, birer damla kullanıyorum hala, o kadar sevdim.


HC serisini yağ,şampuan ve krem olarak aldım. BC ile dönüşümlü kullanıyorum. HC yağının saç uzatma etkisi var , ayrıca saça bakım yapıp besliyor. Şampuan ve kremini de sevdim. Tamamen bitkisel içerikli ve çeşitli vitaminler barındırdığı söyleniyor. 



Son olarak Watsons'tan aldığım Down Under arganlı saç bakım serumu. Kokusuna özellikle bayılıyorum. Sinameki vs saç uzatma kürlerinden sonra saçtaki kokuyu gideriyor, yarıladım şişeyi, bu da 2-3 damla yetiyor tüm saça, yoksa çok yağlı görünüm bırakıyor. 

Son olarak benim saçlarım oldukça kalın telli, dalgalı, iflah olmaz türden, uzattığımda kırıksız uzatmam mümkün değil. Şimdi bakımlarla uzatmaya çalışıyorum, bakalım nasıl olacak?

Bu kadar bakım yapan birisiyim, geçenlerde eczanede bir ürün soruyorum, kadın demez mi saçlarınız çok yıpranmış:) dövsem mi napsam bilemedim:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.