29 Eylül 2013 Pazar

Saç uzatma kürleri-2 (turp)



Saç uzatma ile ilgili doğal yöntemleri sizinle paylaşacağım zaman zaman. İlk paylaştığım sinameki kürü çok etkili mesela.
Bugün de turp kürünü paylaşacağım. Ben de meşhur Kadınlar kulübünden öğrendim:)

Mümkünse siyah, bulamazsak kırmızı turp, 3-4 bardak su ile yarım saat kaynatılır. Ilındıktan sonra süzülür, içine yumurta sarısı karıştırılır. Ben içine hint yağı, badem ya da zeytinyağı da katıyorum, saça sürülür, şıp şıp damlamasından dolayı stretch filmle sarılıp omuza havlu atılır:) 2 saat bekledikten sonra saçlar şampuanla bir güzel yıkanır, aman ha sakın sıcak su dökmeyin kafanıza, yumurta pişer maazallah:) Ilık suyla iyice arındırın.

Bu tür bakımları arındırmak için ben Otaci'nin defne ve zeytinyağlı arındırıcı şampuanını kullanıyorum. Ya da önce saçı ıslatmadan şampuanı sürüp ovalayıp sonra ıslatıp tekrar yıkarsak ta kolay çıkıyor. 
Bu kür benim saçlarımı kreme ihtiyaç duymayacak kadar yumuşatıyor, saçlarım kalın telli, sarı boyalı ve kurudur.
Haftada 2 kez uygulayabilirsiniz, gelsin rapunzel gibi saçlar:)

Saç bakım postlarım devam edecek, izleyiniz anacım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan ellerinize sağlık:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.